Sätt på musiken och titta....

Du är den man alltid kan prata mednär man är ledsen eller glad. Man
kan prata om allt du förstår alltid en, jag är så jävla glad att jag har
dig ! Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig! Det är värdens
bäst känlsa när man är med dig, man kan alltid var sig själv. Vi är som
systrar, alla säger så om sin bästisar men du  är äkta. Vi är så lika,
därför har vi även bråkat mycket. Senaste gången vi bråkade trodde
jag att det var över, vi hördes int av på 4-5 månader. Varje gång det
hände något jobbigt tänkte jag på dig, och önskar att du var där. Varje
gång jag tänkte på dig grät jag och ville ha dig tillbaka. Jag vill att det¨
alltid ska vara vi! VI livet ut .

puss



Kommentarer
Postat av: Tova

Sötast vad glad man blir! Du är alltid min älsk, Pussi <3

2012-02-08 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0