My day

Annyeong!


Idga har jag varit i skolan och haft det bra ^^
Efter skolan så gick jag och Erica till Hemköp och köpte kycklings bitar till Erica och tre nötkräms godisar till mig och en vitamin dryck med äppel smak!
Super gott!
Efter det så gick jag hem och pysslade lite med min lille bror!
Sedan efter de åt vi väll middag.. Vi åt en god lax rätt! Och när vi ätit klart kom våra grannar ner och frågade om vi ville komma upp och fika, då tackade vi ja och tog med fika!
Så ja.. Nu sitter jag här och ska försöka göra min läxa ^^
Har en ganska tråkig läxa.. Man ska läsa massor och skriva långa, långa läsloggar.. ♥
Tyvärr så kommer jag inte kunna ladda upp dagens outfit idag. Jag får försöka hinna det i morgon!
Jag kommer blogga mycket mer när vi har fått en snygg design!
Jag har gjort en ful design i powerpoint.. Den är stökig och inte alls fin, så kommer inte visa den.
image description
Haha jag har en ny pose ^^
Den kallar jag för bläckfisken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0